Audit webové analytiky vám ukáže, jak dobře funguje měření na vašem webu.
Ozvěte se mi, pokud chcete nastavit nový projekt, nebo třeba jen zkontrolovat ten běžící. Podívám se na to, jestli čísla, která vidíte v reportech, opravdu odpovídají realitě, a jestli vidíte informace, které skutečně potřebujete.
Zkontroluju, jak to teď máte nastavené, a navrhnu, jak to udělat co nejlépe. – Hlavně v Google Ads, Facebook (Meta) Ads, Microsoft (Bing) Ads, Sklik a dalších pro vaši firmu klíčových kanálů. Díky tomu budete mít jistotu, že se vaše reklamy učí podle správných dat.
Výsledkem auditu bude jasný přehled silných i slabých míst a doporučení, co opravit nebo nastavit lépe. Díky tomu budete mít jistotu, že se můžete opřít o správná data a využít je naplno pro růst vašeho byznysu.
